onsdag 30. september 2009

Ildfuglen 3, "Stormtatt"

av Hanna Sandvik

Tredje bok i serien om Andrine og sølvsmykket hennes. I denne boken blir det etter hvert et sceneskifte, når Andrine drar ut i verden for å lete etter sølvsmykket og Elin. Det synes jeg er veldig fint, det er flott å lese om litt forskjellige steder. Det skjer også mye. Som fremmedkaren hjemme på Kronå før Andrine drar, og Sigurd skjer det også litt ting med. Og så litt i Roma, hvor Nico vil ha tak i sølvsmykket. Hva gjør han når Aslak kommer tomhendt hjem etter at Elin hoppet i sjøen?

Ja, det var en innholdsrik bok som underholdt meg mens det stod på. Jeg er stadig like nysgjerrig på sølvsmykket og historien rundt det. Og det kommer akkurat nok drypp om den saken til at jeg er interessert i å lese videre, foruten at jeg jo er litt spent på hvordan det går med alle sammen. Med Aslak, Andrine, Sigurd, Julian og enda flere. Ja, her er det forventninger til serien videre!

Terningkast: 4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar