fredag 18. september 2009

Legdebarna 1, "Glassmaleriet"

av Trude Brænne Larssen

En ny serie fra en forfatter med mange gode serier bak seg, så denne gledet jeg meg til! Første del inneholder dramatikk og spenning som holdt meg engasjert, men jeg må nok innrømme at det dabbet av litt etter hvert. Det skjer riktignok ting hele tiden, men alt fanger meg ikke like mye. Dessuten har jeg forventninger i og med tittelen på serien, så jeg er litt utålmodige etter at vi skal komme dit i historien.

Jeg kommer til å følge serien i alle fall et stykke, til serietittelen er oppfylt slik at jeg får lese om det, som jeg ikke har lest om før. Men ellers får jeg se om det skjer nok spennende ting eller om bøkene blir for langtrekkelige.

Terningkast: 3,5

1 kommentar:

  1. Det blir spennende å se hva du synes etterhvert da.

    Hilsen Trude
    (yepp. DEN Trude.)

    SvarSlett