søndag 27. september 2009

Novemberbarn 4, "Slanger i paradis"

av Yvonne Fjeld

Vi følger Judianna videre. Hun blir invitert til te hos Caroline og ønsker at hun får bli med på fruktplukkingen hos henne. Hun tenker på Adam og også på hvorfor faren hennes hater henne så sterkt.

Det var jo greit å lese om hvordan det går videre, men jeg er litt utålmodig etter å få vite mer om forholdet mellom Judianna og faren. Litt får vi vite her, men ikke mye, før helt på slutten. Da får vi til gjengjeld vite en sjokkerende ting som gjør at jeg vurdere å kjøpe neste bok selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt å følge serien videre. Men, jeg vet jo at vi ikke får vite alt i neste bok heller...

Tja, jeg vet ikke helt hva jeg skal si om boka, jeg. Den fenget sånn passelig mye. Sånn at den var grei å lese, men ikke veldig spennende. Før helt på slutten, den siste siden omtrent.

Terningkast: 4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar